آروان‌کلاد

پلیر شخصی ساز امکان جدیدی است که به محصول ویدیوی آروان‌کلاد اضافه شده است و کاربران آن می‌توانند پلیر دل‌خواه خود را بسازند. پلیر شخصی ساز به کاربران امکان می‌دهد ظاهر و امکانات پلیر مد نظر خود را پیاده کنند. در سه بخش استایل، امکانات و رفتار پخش، امکان اعمال تغییرات مورد نظر برای کاربر ویدیو فراهم شده است. تا پیش از این کاربران محصول ویدیو از پلیر پیش‌فرض استفاده می‌کردند که امکان تغییر ظاهر و تنظیمات آن برای کاربران وجود نداشت.

در بخش اول تنظیمات ظاهری پلیر قرار دارد که می‌توانید شکل دکمه‌ها، رنگ هر آیتم و شکل ظاهری پلیر  را تغییر دهید. هم‌چنین در این بخش می‌توانید زیرنویس ویدیو را نیز شخصی سازی کنید و رنگ یا اندازه‌ی آن را تغییر دهید.

در بخش دوم تنظیمات امکانات و ویژگی‌های پلیر قرار دارد که شامل آیکون‌های اصلی و آیکون‌های ثانویه کنترل بار می‌شود. آیکون‌های اصلی مانند دکمه‌ی استارت استاپ، تنظیم صدا، پرش به جلو و پرش به عقب را می‌توان فعال یا غیرفعال کرد. در این بخش هم‌چنین می‌توانید آیکون‌های ثانویه مانند آیکون زیرنویس، تعیین کیفیت ویدیو، تمام صفحه کردن تصویر، آیکون تنظیم سرعت پخش و پلی لیست را غیرفعال کرد.

در بخش سوم نیز تنظیمات پخش ویدیو در پلیر قرار دارد که می‌توان رفتار پخش را تغییر داد. برای مثال گزینه‌ی پخش به‌شکل خودکار را فعال کنید یا پخش مجدد ویدیو پس از اتمام را غیرفعال کنید.

بخش‌های جدیدتری مانند تنظیمات گزارش و آنالیتیکس، تنظیمات پلی‌لیست و تنظیمات کارت‌های پلیر در آینده‌ی نزدیک قرار است اضافه شوند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *