سایفرسوییت آروان‌کلاد

برای ارایه‌ی بینش دقیق از عملکرد و میزان منابع مصرف شده به مشتریان، گزارش‌های پیشرفته به فضای ابری آروان (Object Storage) اضافه شد.

مشتریان محصول فضای ابر آروان در بخش «اطلاعات کلی» پیشخان پنل این محصول، می‌توانند از پارامترهای مختلف مانند ترافیک مصرفی، میزان داده‌ها و نرخ رشد فضای ابری در بازه‌های زمانی گوناگون گزارش دریافت کنند.

برای دریافت گزارش کافی است در بخش اطلاعات کلی پیشخان پنل فضای ابری آروان بازه‌ی زمانی مورد نظر خود را تعیین کنند تا از پارامترهای زیر گزارش دریافت کنند:

در بخش اطلاعات کلی پیشخان محصول فضای ابری آروان حجم مصرفی، تعداد آبجکت‌ها، تعداد صندوقچه‌ها، میزان دانلود و آپلود به مشتریان گزارش می‌شود.

هم‌چنین مشتریان فضای ابری آروان در این بخش می‌توانند حجم مصرفی برای ویدیو، عکس، فایل متنی و دیگر انواع فایل را به‌شکل تفکیک شده مشاهده کنند.

نرخ رشد فضای ذخیره‌سازی و ترافیک مصرفی پارامترهای دیگر گزارش پیشرفته‌ی فضای ابری آروان است. در این بخش می‌توان روند مصرف ترافیک و رشد فضای ذخیره‌‌سازی را در طول ماه مشاهده کرد.

هم‌چنین مشتریان می‌توانند در این گزارش مشاهده کنند در کدام منطقه‌ها بیش‌ترین میزان مصرف را داشته‌اند و میزان مصرف در دیتاسنترهای مختلف را در یک نمودار با هم مقایسه کنند.

برای نمونه اگر مشتری در حال استفاده از محصول فضای ابری آروان در دیتاسنترهای شهریار و سیمین باشد، می‌تواند حجم و ترافیک مصرفی خود در هر بسته را مشاهده کند.

به‌علاوه میزان حجم مصرفی و ترافیک پنج صندوقچه‌‌ی مشتریان که بالاترین حجم را به خود اختصاص می‌دهند در یک نمودار گزارش می‌شود.

در این گزارش مشتریان فضای ابری آروان می‌توانند از وضعیت بسته‌های مختلف خود با خبر شوند. برای نمونه می‌توانند مشاهده کنند از زمان آغاز بسته، چه میزان حجم و ترافیک مصرف شده و چه میزان باقی مانده است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *