آروان‌کلاد

آروان‌کلاد در دی ماه ۱۴۰۲ امکانات و به‌روزرسانی‌های مختلفی برای محصولات مختلف خود داشت؛ در نخستین روزهای دی از نسل جدید Cloud shell رونمایی شد که با امکانات جدیدش راحتی و سرعت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با اضافه شدن داکر و داکر کامپوز و دیگر افزونه‌های مختلف در نسخه‌ی جدید Cloud shell، دیگر نیازی به ترک محیط شل ابری ندارید.

از دیگر تغییرات ارایه شده در این ماه می‌توان به اضافه شدن باکت پالیسی به محصول فضای ابری و رونمایی از سرورهای نسل جدید در محصول سرور ابری اشاره کرد.

 

نسل جدید Cloud shell

نسخه‌ی جدید Cloud shell با تفاوت‌های چشم‌گیری عرضه شد. از جمله امکانات جدید می‌توان به اضافه شدن داکر، داکر کامپوز، ابزارهای Kubens و Kubectx و اضافه شدن افزونه‌ی Continue اشاره کرد. در نسخه‌ی جدید شل ابری با استفاده از امکانات جدید از سرعت و راحتی عمل بسیار بالاتری بهره‌مند می‌شوید؛ چرا که دیگر نیازی به برگشت به محیط Local کدنویسی خود ندارید. با خواندن گزارش اختصاصی نسخه‌ی جدید شل ابری می‌توانید از دیگر مزایای آن آگاه شوید.

 

اضافه شدن Bucket Policy

باکت پالیسی نام امکان جدید محصول فضای ابری آروان‌کلاد است که به مدیریت و کنترل سطح دسترسی هرچه بهتر فایل‌ها و صندوقچه‌های شما کمک می‌کند. Bucket Policy امکانی مشابه سرویس IAM دیگر محصولات است که به مالک میزکار اجازه‌ی تعریف سطح دسترسی‌های مختلف می‌دهد.

 

نسل جدید سرور در دیتاسنتر بامداد

از نسل جدید سرورها در دیتاسنتر رونمایی شد. سرورهای جدید شاسی G10 برند HP دارند و از پردازنده‌های نسل سیلور اینتل برخوردارند. استفاده از این سرورها موجب ارتقای سرعت نهایی و پردازش بهتر می‌شود. استفاده از این سرورها را به کسانی که برای اپلیکیشن‌شان نیاز به پردازنده قدرت‌مند دارند، توصیه می‌کنیم.

هم‌چنین از تغییرات مهم محصول سرور ابری در ماه گذشته باید به بهبود فرآیند ساخت ابرک و ارتقای کیفیت سرویس پشتیبان‌گیری (Back Up)‌ اشاره کرد.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *