لاگ منیجمنت

سرویس مدیریت لاگ‌ آروان‌کلاد در آخرین روزهای بهمن، دردسترس کاربران قرار گرفت تا به آنان کمک کند با استفاده از این سرویس لاگ‌های سرویس‌های خود را جمع‌آوری کرده و براساس داده‌ها، مشکلات سیستم را شناسایی کنند. این سرویس یک پلتفرم جامع برای جمع‌آوری، ذخیره‌سازی، جست‌وجو و مدیریت لاگ‌های سرویس‌های ابری است و به کاربران کمک می‌کند تا به‌راحتی به لاگ‌های مرتبط با سرویس‌ها و برنامه‌های خود دسترسی داشته باشند. 

مدیریت لاگ آروان‌کلاد یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و تحلیل لاگ‌هاست که با امکانات و قیمت‌گذاری منعطف، نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند.

 

اجزای اصلی مدیریت لاگ آروان‌کلاد

سرویس مدیریت لاگ آروان‌کلاد از سه بخش اصلی تشکیل شده است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

1.لاگ اکسپلورر  (Log Explorer):

ابزاری برای جست‌وجو، فیلترینگ و تحلیل لاگ‌ها بر اساس زمان، سطح اهمیت، منبع و دیگر ویژگی‌هاست. لاگ اکسپلورر امکاناتی چون انتخاب‌گر تاریخ/زمان، نوار جست‌وجو، فیلتر سریع و پیشرفته و… دارد. هم‌چنین جزییات لاگ‌ها شامل شدت، زمان رویداد، خلاصه، سرویس و نوع منبع را نیز نشان می‌دهد.

2.لاگ اسپیس (Log Space):

لاگ اسپیس محلی برای ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌های لاگ است. هر فضای لاگ به‌طور مستقل تنظیمات نگه‌داری و منطقه (Region) را فراهم می‌کند.

3.لاگ روتر (Log Router):

لاگ روتر ابزاری برای هدایت لاگ‌ها به مقصدهای دل‌خواه است. هم‌چنین از منابع ورودی مختلف مانند فایل‌های لاگ، شبکه، پورت‌های Syslog و API‌های خارجی پشتیبانی می‌کند.

 

ویژگی‌های اصلی مدیریت لاگ آروان‌کلاد

مدیریت لاگ آروان‌کلاد ویژگی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

  • یکپارچگی: دریافت یکپارچه‌ی لاگ تمامی سرویس‌ها.
  • تنظیمات پیشرفته: تنظیم فرمت‌ها، فیلترها و قوانین ذخیره‌سازی برای بهبود کارایی.
  • دسترسی آسان: مشاهده‌ی لاگ‌ها در قالب JSON و جدول.
  • ارایه‌ی نمودار: مانیتورینگ لاگ‌ها با نمودار هیستوگرام با توجه به بازه‌ی زمانی، تعداد و نوع دسته‌بندی.

 

برای هرگونه اطلاعات بیش‌تر یا مشاوره، می‌توانید به وب‌سایت آروان‌کلاد مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *