آروان‌کلاد

بخش جدید گزارش‌های مالی برای ارایه‌ی دقیق‌تر اطلاعات مالی دردسترس کاربران پنل ابری قرار گرفت. با این بخش جدید امکان مشاهده‌ی فاکتور و ریزمصرف صورت‌حساب کاربر به تفکیک محصول برای کاربران فراهم شده است.

آروان‌کلاد

دقت و داده‌ی بیش‌تر با فاکتور جدید

پیش از این صفحه‌ی گزارش‌های مالی تنها شامل تراکنش‌ها و فاکتورها می‌شد و داده‌ی جزیی‌تری را شامل نمی‌شد. با بخش جدید امکان ارایه‌ی آماری دقیق‌تر و جزیی‌تر از موارد مورد نیاز کاربران به دیگر موارد گزارش‌های‌ مالی اضافه شده است. در صفحه گزارش‌های مالی، امکان مشاهده‌ی مصرف کل، تخفیف اعمال شده، میزان کاهش مصرف نسبت به ماه گذشته و پیش‌بینی مصرف تا انتهای ماه اضافه شده است. هم‌چنین امکان مشاهده‌ی آمار مصرف محصولات به تفکیک منطقه و متریک در دو حالت جدول و نمودار میله‌ای فراهم شده است.

آروان کلاد

بخش فاکتورها نیز دست‌خوش تغییر شده و شیوه‌ی مشاهده‌ی «ریز مصرف» تغییر کرده و به سایدپنل انتقال پیدا کرده است. هم‌چنین، بخش اطلاعات حقیقی و حقوقی با تغییراتی براساس قوانین جدید، از بخش پروفایل به بخش مالی با «نام مشخصات مالی» جابه‌جا شده است.

آروان کلاد ابرآروان

تمامی گزارش‌ها در بازه‌های زمانی زیر دردسترس هستند:

  • ماه جاری
  • ۳ ماه گذشته
  • ۶ ماه گذشته
  •  یک سال گذشته

 

اضافه شدن رسید مالی

از این پس کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه تراکنش‌ها در بخش مالی پنل کاربری، رسید رسمی پرداخت‌های خود را به‌شکل مهر و امضا شده در قالب یک فایل PDF دانلود کنند.

ابرآروان

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *