آروان‌کلاد

نخستین ماه سال جدید در آروان‌کلاد نیز با تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی در محصولات همراه شد. امکان بررسی دامنه، امکان جدیدی است که در هلم‌چارت‌های کانتینر ابری به کاربران کمک می‌کند تا دامنه‌های مناسبی را تنظیم کنند. هم‌چنین در پنل کاربری آروان‌کلاد، امکان رد یا تایید دعوت‌نامه‌ها از طریق میزکار فراهم شده است.

 

بررسی خودکار دامنه در کانتینر ابری

امکان بررسی دامنه در هلم‌چارت‌ها به محصول کانتینر ابری اضافه شده است. هنگام ساخت و ویرایش هلم‌چارت، دامنه‌های شخصی کاربر و وجود آن در دامنه های CDN بررسی می‌شود. در مرحله‌ی انتهایی درصورت نیاز رکورد های ANAME یا CNAME مرتبط با آن ساخته می‌شود. با استفاده از این امکان جدید، تنظیم دامنه‌ی شخصی با روش هلم‌چارت برای کاربر راحت و خودکار خواهد شد.

هم‌چنین نسل چهارم CPU در به‌روزرسانی جدید به پنل بامداد اضافه شده است. با استفاده از این نوع CPU، کاربران کیفیت بهتری در workload تجربه خواهند کرد.

 

اضافه شدن دعوت‌نامه‌ها به میزکار پنل کاربری

در به‌روزرسانی جدید پنل کاربری، قسمت مدیریت میزکارها دارای بخش جدید «دعوت‌نامه‌ها» شده است. کاربر می‌تواند در سایدبار مدیریت میزکارها، دعوت‌نامه‌های خود را نیز مشاهده کند و نسبت به تایید یا رد آن‌ها تصمیم بگیرد. پیش از این تایید دعوت‌نامه تنها از طریق ایمیل دعوت امکان‌پذیر بوده است اما حالا کاربران می‌توانند از پنل کاربری، دعوت‌نامه‌هایی که برای‌شان ارسال شده است را تایید یا رد کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *