مالتی زون

سرور اختصاصی ابری آروان‌کلاد به‌منظور کنترل بهتر منابع برای کاربران این محصول رونمایی شد. سرورهای اختصاصی ابری شرایطی را برای کاربران فراهم می‌کنند که می‌توانند ابرک‌های خود را روی سرورهایی با سخت‌افزار قدرت‌مند، به‌روز و اختصاصی راه‌اندازی کنند. این سرویس مناسب شرایطی است که به قدرت و کنترل کامل یک سرور مجزا نیاز دارید، بدون آن‌که منابع آن با هیچ کاربر دیگری به اشتراک گذاشته شود.

سرورهای اختصاصی ابری آروان‌کلاد با Bare Metalها متفاوت هستند. سرورهای اختصاصی آروان‌کلاد به‌شکل ابری و با بهره‌مندی از تمام فیچر‌های سرور ابری آروان‌کلاد ارایه می‌شوند. این امر به شما امکان می‌دهد تا به‌جای صرف زمان برای نصب و پیکربندی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای مجازی‌ساز، به‌سرعت و به‌سادگی محیط ابری اختصاصی خود را راه‌اندازی کنید.

 

تفاوت سرور اختصاصی ابری آروان‌کلاد با مدل‌های سنتی

در سرور اختصاصی، منابع یک سرور فیزیکی به‌شکل کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد؛ اختصاص کامل منابع CPU و RAM و استفاده‌ی کامل از ظرفیت کارت‌های شبکه‌ی سرور اختصاصی ابری، عمل‌کرد بالای سرویس‌های شما را تضمین می‌کنند. البته باید به‌خاطر داشت سرور اختصاصی ابری با مدل‌های سنتی‌تر آن اشتباه نشود. در واگذاری کامل یک سرور فیزیکی (Bare Metal) تنها خود سرور واگذار می‌شد اما سرور اختصاصی ابری آروان کلاد از زیرساخت سرور ابری با تمام امکانات و فیچر‌های آن پشتیبانی می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به سادگی محیط ابری اختصاصی خود را راه‌اندازی و از مزایای ابر مانند مقیاس‌پذیری، پایداری، انعطاف‌پذیری و مقرون به صرفه بودن نیز بهره‌مند شوید.

 

مزایای کلیدی سرور اختصاصی ابری آروان‌کلاد

  • عمل‌کرد قوی: برخلاف سرورهای اشتراکی، در سرور اختصاصی ابری، شما از تمامی منابع یک سرور فیزیکی به‌طور کامل و بدون اشتراک‌گذاری با هیچ کاربر دیگری بهره‌مند می‌شوید. این امر بهترین عملکرد و پرفورمنس را برای شما به همراه دارد.
  •  انعطاف‌پذیری بالا: شما مالکیت و کنترل کامل سرور اختصاصی ابری خود را در دست دارید. این امر به شما امکان می‌دهد تا میزان استفاده از منابع محاسباتی سیستم‌عامل، نرم‌افزارها و تنظیمات را مطابق با نیازهای خود پیکربندی کنید.
  • امنیت: روی سرور ابری اختصاصی، تنها ابرک‌های شما قرار دارند و از اینترفیس سرور تنها ترافیک ابرک‌های شما عبور می‌کند. این امر امنیت و حریم خصوصی اطلاعات شما را به‌میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.
  • مقیاس‌پذیری سریع: با توجه به این‌که تمام منابع سرور، اختصاص به شما دارد و این سرورها از تعداد بالاتر و منعطف‌تر پلن‌ها پیشتیبانی‌ می‌کنند، بدون نگرانی در محدودیت در زیرساخت می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، میزان منابع مورد نیاز سرویس خود را افزایش دهید.
  • یکپارچه با سرور ابری: افزون‌بر مزایای گفته‌شده، شما از تمامی مزایای زیرساخت رایانش ابری و فیچرهای آن در کنار مقیاس‌پذیری، پایداری، انعطاف‌پذیری و مقرون‌به‌صرفه بودن بهره‌مند خواهید شد.

سرور اختصاصی ابری آروان‌کلاد برای طیف گسترده‌ای از نیازها، از جمله نرم‌افزارهای پیچیده و   کاربردی و پایگاه‌های داده‌های حساس و نرم‌افزارهایی که احتیاج به پردازش و تحلیل داده‌ها دارند، ایده‌آل است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *