آروان‌کلاد

آروان‌کلاد با هدف بهبود عملکرد و ارایه‌ی منابع پردازشی قدرتمندتر، ویژگی Dedicated CPU را به محصول سرور ابری خود اضافه کرد. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا از قدرت پردازشی اختصاصی بهره‌مند شوند؛ به این معنا که پردازنده‌ (CPU) به‌طور کامل به سرور آن‌ها اختصاص داده شده و با دیگر سرورها به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این ویژگی در دیتاسنتر بامداد و روی سخت‌افزار نسل چهارم HP G10 عرضه می‌شود. 

این ویژگی برای کاربران حرفه‌ای و اپلیکیشن‌هایی که نیاز به عملکرد پایدار و پیوسته دارند، بسیار حیاتی است. Dedicated CPU به‌ویژه برای پردازش‌های پیچیده و منابع‌بر و برنامه‌هایی که نیاز به پردازش لحظه‌ای، داده‌های حجیم یا عملکرد بی‌وقفه دارند، بهینه‌سازی شده است. استفاده از این ویژگی باعث کاهش نوسانات عملکردی و افزایش امنیت و اطمینان در دسترسی به منابع پردازشی می‌شود.

کاربران با بهره‌گیری از این ویژگی قادرند سرورهای ابری خود را با اطمینان بیش‌تر و با منابع پردازشی پایدار و اختصاصی مدیریت کنند. این موضوع به‌ویژه برای سرویس‌هایی که نیازمند پردازش داده‌های بزرگ هستند، بسیار مفید است.

 

چیستی و کارایی Dedicated CPU

ویژگی CPU اختصاصی، از اشتراک منابع پردازشی با سایر کاربران جلوگیری می‌کند، در نتیجه توان پردازشی اختصاصی برای هر سرور فراهم می‌شود. این ویژگی به کاربران انعطاف‌پذیری بیش‌تری در مدیریت منابع ابرک خود می‌دهد؛ به‌طوری که می‌توانند براساس نیازهای خاص پروژه‌های خود، تنظیمات CPU و منابع سخت‌افزاری را تغییر دهند.

قابلیت Dedicated CPU تضمین می‌کند که کاربر از یک پردازنده‌ی غیرمشترک و با عملکرد پایدار بهره‌مند می‌شود. این ویژگی نه‌تنها به بهبود عملکرد کمک می‌کند، بلکه برای سرویس‌ها و برنامه‌های حساسی که نیاز به سرعت و اطمینان بالا دارند، مانند برنامه‌های بلادرنگ (Real-Time Applications)، بسیار مناسب است.

با ارایه‌ی Dedicated CPU، آروان‌کلاد به کاربران خود امکان می‌دهد که زیرساخت ابری خود را با امنیت، سرعت و کارایی بالاتری مدیریت کنند و منابع پردازشی لازم برای موفقیت پروژه‌های حیاتی خود را با خیال آسوده‌تری در اختیار داشته باشند. برای راه‌اندازی و استفاده از این ویژگی می‌توانید از این لینک پردازنده‌ی اختصاصی خود را فعال کنید.

 

ارایه‌ی ابرک اقتصادی

ابرک اقتصادی (Eco) در تمام دیتاسنترهایی که در پنل کاربری عرضه می‌شوند، برای کاربران سرور ابری فراهم است. کاربران می‌توانند در تمامی Regionها ابرک اقتصادی خود را بسازند و با توجه به نیاز و مصرف خود ابرک اقتصادی، حرفه‌ای یا سازمانی را انتخاب کنند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *