ماه بهمن

تغییرات عمده و زیرساختی محصولات و امکانات آروان‌کلاد در بهمن ۱۴۰۲، شامل مهاجرت از نسخه‌ی اول کانتینر به نسخه‌ی جدید کوبرنیتزی و به‌روزرسانی پنل کاربری بود. بهبودها و امکانات کوچک‌تری نیز شامل محصول CDN شد که در ادامه می توانید جزییات بیش‌تری را بخوانید.

 

غیر فعال کردن نسخه‌ی یک کانتینر ابری

نسخه‌ی اول کانتینر ابری در بامداد پس از نقل و انتقالات داخلی و خارجی غیرفعال شد. با انتشار نسخه‌ی جدید کانتینر ابری مراحل انتقال و مهاجرت مشتریان شروع شد و در بهمن ماه بالاخره به پایان رسید. امکانات و تفاوت‌های نسخه‌ی جدید با نسخه‌ی پیشین را می‌توانید در گزارش ویژه‌ی نسخه‌ی دوم کانتینر ابری بخوانید.

 

تغییرات پنل کاربری

پنل کاربری آروان‌کلاد در ماه گذشته دچار یک پوست‌اندازی کلی شد و با ظاهری جدید دردسترس کاربران قرار گرفته است. به جز تغییر طراحی و رنگ‌بندی، امکانات جدیدی نیز به پنل اضافه شده اند که شامل اضافه شدن بخش‌های «دسترسی سریع» و «وضعیت سرویس» به داشبورد می‌شود. چند جابه‌جایی نیز در داشبورد و Header رخ داده که شامل تغییر مکان اعلان‌ها، مصرف ماه، کیف پول و لاگ‌ها است. می‌توانید جزییات تغییرات پنل را در گزارش اختصاصی آن بخوانید.

 

تغییرات محصول CDN 

شبکه‌ی توزیع محتوای آروان‌کلاد در مسیر ارتقای سطح فنی و بهبود مستمر دست به تغییرات مختلفی زد که شامل موارد «اضافه شدن HTTP3/Quic به تنظیمات HTTPS»، «حفظ وضعیت فعال بودن دامنه در زمان پذیرش انتقال دامنه»، «امکان تعریف سرور با پروتکل‌های متفاوت در استخرهای توزیع بار»، «تغییر پلن برای استفاده از رکوردهای وایلدکارد، از حرفه ای به رشد»، «امکان  مشخص کردن نسبت ابعاد در  زمان تغییر اندازه‌ی تصویر» و برخی بهبودهای جزیی می‌شود.

با استفاده از ویژگی HTTP3 کاربران تجربه‌ی اتصالی سریع تر نسبت به نسخه های قبلی HTTPرا تجربه خواهند کرد و در عین حال امنیت بیش‌تری در حین اتصال خواهند داشت.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *