
بیستوهفتمین نمایشگاه الکامپ کشور با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت در حوزههای تکنولوژی، فناوری و الکترونیک پس از چهار روز پرتبوتاب پایان یافت. آروانکلاد امسال هم با طراحیای متفاوت در این نمایشگاه حاضر شده بود و با ارایهی جدیدترین محصولات خود، میزبان چند هزار نفر از علاقهمندان و دنبالکنندگان حوزهی تکنولوژی بود. همین حضور پررنگ و نوآورانه باعث شد که جایزهی «نوآوری و ابتکار در تعامل با بازدیدکنندگان» را از نظام صنفی رایانهای تهران دریافت کند.
چرا غرفهی برتر؟
غرفهی بزرگ آروانکلاد با تورهایی شفاف و منحنیهایی، یادآور معماری ایرانی جزو زیباییهای بصری سالن ۸و۹ نمایشگاه الکامپ بود. اما فقط وسعت و اندازهی این غرفه همهی ماجرا نبود؛ میثم خاوری؛ مدیر هنری آروانکلاد دربارهی ایدهی اجرایی این غرفه میگوید: «ما با تورهای آبی و سرخآبی (رنگهای سازمانی آروان) این غرفه را طراحی کردیم که نمایانگر «ارزش شفافیت» است. درواقع تلاش کردیم که بنا بر ارزشهای آروان، دو ویژگی شفافیت و ساختار غیرطبقهبندی (هولوکراسی) را در یک معماری یکپارچه نشان دهیم؛ همانطور که در طراحیها مشخص است، هیچ اتاق VIP طراحی نکردیم و همهی فضاهای میزبانی آروان در الکامپ امسال مانند هم بودند».
آمارهای داخلی محصولات نشان میدهد که آروانکلاد در یکسال گذشته بیش از ۷۹ فیچر محصولی، بهروزرسانی و بهبود محصولی را رونمایی کرده است؛ موضوعی که از سمت رسانههای مختلف کشور به آن پرداخته شد.
آروان در الکامپ بیستوهفتم با خود چه آورده بود؟
از نمای بیرونی غرفه که بگذریم؛ متخصصهای آروانکلاد با ارایهی جدیدترین فیچرها و محصولهای ابری به استقبال بازدیدکنندگان آمده بودند.
در این چهار روز، حدود پنجاه آروانی از ۱۲ تیم مختلف ارتباطات، کسبوکار، سرور ابری، CDN، پلتفرم ویدیو، کانتینر ابری،فضای ابری و دیتابیس مدیریت شده ابری در غرفه حاضر بودند تا پاسخگوی علاقهمندان و کنجکاوان حوزهی ابری و محصولات آن باشند.
آروان با ارایهی ۵۰ محصول ابری و ۱۵۰ فیچر محصولی به بیش از ۲۰۰ هزار مشتری از پنجاه کشور جهان کمک میکند تا سریعتر، دردسترستر و امنتر باشند و بدون دغدغههای زیرساختی رویاهای فناورانهشان را خلق کنند.
آمارهای داخلی محصولات نشان میدهد که آروانکلاد در یکسال گذشته بیش از ۷۹ فیچر محصولی، بهروزرسانی و بهبود محصولی را رونمایی کرده است. همچنین در خبری که خبرگزاریهایی همچون مهر کار کردند بهشکل مفصلتری به این موضوع پرداخته شده است.
در این الکامپ آروانکلاد از محصولات جدیدی همچون DevOps, Edge Computing, DBaaS, Storage Gateway, Kubernetes, Dedicated Cloud Server رونمایی کرد؛ محصولاتی که بنا به توسعهی بازار، گسترش مشتریان آروان و شکلگیری نیازهای جدید سمت این مشتریان تولید شدهاند.