آروان‌کلاد

آروان‌کلاد به‌دنبال گسترش شبکه‌ی شرکای ابری خود در راستای توسعه‌ و تقویت بازار ابری است. تیم شبکه‌ی شرکای آروان کلاد (Arvancloud Partner Network)، به منظور گسترش فروش محصولات به طیف وسیعی از مجموعه‌ها و بهبود ارایه خدمات فنی مقیاس پذیر به کاربران، با تیم‌های کسب‌وکاری و تیم‌های فنی همکاری خود را آغاز کرده است و در دو حوزه‌ی فروش محصولات ابری آروان (Reseller) و فراهم آوردن خدمات فنی ابری (DevOps) نماینده می‌پذیرد. اگر در حوزه‌ی ابری سابقه‌ی فروش داشته‌اید و علاقه‌مند به این حوزه هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

مزایای شریک ابری

با دریافت نمایندگی آروان‌کلاد از مزایای متنوعی بهره مند می‌شوید؛ مانند برخورداری از مسیر رشد، گسترش کسب‌وکار خودتان و… که تعدادی از آن‌ها در زیر آمده و سایر جزییات را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

  • آموزش مستمر: با شرکت در برنامه‌های آموزشی پیوسته و بهره‌مندی از حمایت‌های مستقیم، شما می‌توانید مهارت‌های خود را ارتقا دهید و چشم‌انداز موفقیت خود را روشن‌تر کنید. این آموزش‌ها به شما کمک می‌کنند تا به‌جای فعالیت فردی، به‌عنوان بخشی از شبکه‌ی قوی شرکای آروان، به موفقیت بیش‌تری دست یابید.
  • حمایت‌های کسب‌و‌کاری: بزرگ‌ترین چالش پارتنرها در بخش توسعه‌ی کسب‌وکار و فروش است. ما در این مرحله با ارایه‌ی کمک‌های ضروری، شما را در مسیر رشد و توسعه یاری می‌دهیم.
  • حمایت‌های فنی: علاوه بر راهنمایی‌ها، ارایه‌ی کمک‌ و مشاوره‌های فنی از سمت آروان‌کلاد باعث رشد سریع‌تر شما می‌شود و کمک می‌کند تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

 

ویژگی‌های شریک ابری

شبکه‌ی شرکای ابری یک شبکه متشکل از نمایندگان فروشی است که به فروش محصولات ابری آروان کمک می‌کنند و می‌توانند علاوه بر دریافت مزایای این نمایندگی، به کسب درآمد و توسعه‌ی بازار خود نیز بپردازند. برای همکاری در حوزه‌ی فروش (Reseller) محصولات آروان‌کلاد، نیاز است که با توجه به تجربه و تخصص خود در فروش این محصولات، فرصت‌های فروش بالقوه را شناسایی کنید. پس از انجام نیازسنجی دقیق از سرویس‌های مورد نیاز کاربران، محصولات مناسب را معرفی کرده و فرآیند فروش را تا مرحله عقد قرارداد و ارایه‌ی خدمات مدیر مشتری پیگیری کنید. 

 از سوی دیگر، برای همکاری در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات فنی (DevOps) آروان‌کلاد، نیاز است با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در زیرساخت محصولات ابری آروان‌کلاد، فرصت‌های ارایه‌ی خدمات فنی بالقوه را شناسایی کنید یا از فرصت‌هایی که آروان‌کلاد معرفی می‌کند، بهره ببرید. پس از انجام نیازسنجی فنی از نیازمندی‌های کاربران، می‌توانید اقدام به برگزاری جلسات فنی، تهیه طرح پیشنهاد فنی، پیاده‌سازی فنی و ارایه‌ی خدمات پشتیبانی فنی کنید.

این فرآیندها در کنار شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود کمک می‌کند با ارایه‌ی خدمات دقیق و متناسب با نیاز کاربران، رضایت مشتریان نیز تضمین شده باشد.

با توجه به توانمندی‌های تیم شما در حوزه‌ی همکاری در فروش یا ارایه خدمات فنی، پس از ثبت درخواست و ارسال رزومه‌ی تیم‌تان، فرآیند احراز و پذیرش شما در تیم شبکه‌ی شرکای آروان انجام خواهد شد. اطلاعات جامع‌تر و لینک ثبت‌نام در این لینک موجود است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *