پس از اضافه شدن گزارش‌های متنوع از ویدیو و پخش‌زنده، صفحه‌ی گزارش‌ اختصاصی برای هر ویدیو به پلتفرم ویدیو ابر آروان (Video Platform) اضافه شد.

پیش‌تر کاربران پلتفرم ویدیو ابر آروان می‌توانستند از پارامترهای ترافیک (Traffic)، تعداد بازدید (Play-count) و ساعت تماشا (Watch-Time)به شکل کلی گزارش دریافت کنند. در حال حاضر این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا به شکل جزیی‌‌تر، پارامترهای مختلف مرتبط به هر ویدیو را در قالب گزارش‌های اختصاصی، مشاهده کنند.

گزارش اختصاصی به‌ازای هر ویدیو، به مشتریانی که از پلتفرم ویدیو ابر آروان استفاده می‌کنند امکان می‌دهد بازخورد دقیق‌تری از میزان استقبال مخاطبان از هر ویدیو در اختیار داشته باشند و از این اطلاعات برای بهبود محتواهای ویدیویی خود استفاده کنند.

در صفحه‌ی گزارش اختصاصی هر ویدیو می‌توان پارامترهای ترافیک کل ویدیو، تعداد پخش ویدیو، زمان مشاهده‌ی ویدیو را در ۲۸ روز گذشته مشاهده کرد.

از دیگر قابلیت‌های جذاب گزارش اختصاصی هر ویدیو می‌توان به مقایسه‌ی میزان بازدید یک ویدیو با بازدید همان ویدیو در هفته‌‌های گذشته اشاره کرد. برای نمونه در این صفحه می‌توان مشاهده کرد بازدید یک ویدیو در هفته‌ی گذشته چه میزان از بازدید همان ویدیو در۳ هفته‌ی قبل کم‌‌ یا بیش‌تر بوده است.

هم‌چنین مشتریان می‌توانند تعداد بازدید را در هر چانک (۶ ثانیه)، مشاهده کنند. برای نمونه می‌توان مشاهده کرد بازدید یک ویدیو از چه ثانیه‌ای افزایش یا ریزش داشته و کدام بخش عامل جذابیت ویدیو بوده است.

در همین صفحه، در بخش «گزارشات ویدیو» می‌توان پارامترهای ترافیک، تعداد بازدید و ساعت پخش یک ویدیو را در بازه‌های زمانی ۳ ساعت، ۲۴ ساعت، ۱ هفته، ۱۴ روز و ۱ ماه مشاهده کرد.

هم‌چنین می‌توان در این بازه‌های زمانی از پراکندگی دستگاه‌های (Device) بازدیدکنندگان و پراکندگی مرورگر (Browser) بازدیدکنندگان یک ویدیو را مطلع شد.

برای مشاهده‌ی صفحه‌ی گزارش اختصاصی هر ویدیو، کافی است در پنل ابر آروان از بخش «مدیا» وارد لیست ویدیو‌های خود شوید و روی دکمه‌ی «گزارش» که روی هر ویدیو قرار دارد، کلیک کنید.

تیم پلتفرم ویدیو ابر آروان در ماه‌های گذشته با اضافه کردن گزارش‌های مختلف تلاش کرده است، زمینه‌ را برای تصمیم‌گیری‌های داده‌محور مشتریان فراهم کند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *