آروان‌کلاد

محصولات ابر آروان پیش از این صرفن به‌شکل Pay-As-You-Go محاسبه می‌شد. آروان با تعریف بسته‌های پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی، هزینه‌ی مصرف مشتریان را به‌زودی از ۲۰ تا ۷۰درصد کاهش می‌دهد. شیوه‌ی Pay-As-You-Go هم‌چنان برای تمام محصولات دردسترس باقی می‌ماند.

این بسته‌ها بسیار اقتصادی‌تر و ساده‌تر از قبل طراحی شده‌اند تا کسب‌وکارهای نوپا بتوانند به‌راحتی و با هزینه‌های پایین‌تر، از به‌روزترین محصولات متنوع ابری شامل شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) و امنیت ابری،‌ سرویس میزبانی ویدیو، پلتفرم پخش زنده، فضای ابری و خدمات پشتیبانی استفاده کنند.

هم‌چنین سایر محصولات ابر آروان از جمله سرور ابری و سکوی ابری بدون تغییر قیمت نسبت به گذشته، عرضه می‌شوند.

  • تمام مشتریانی که مخاطب پکیج پایه‌ی ابر آروان هستند، می‌توانند محصولات DNS، شبکه‌ توزیع محتوا و امنیت ابری، فضای ذخیره‌سازی ابری و سرویس میزبانی ویدیو را بدون محدودیت زمانی، رایگان دریافت کنند.
  • مشتریان پکیج رشد که ویژه‌ی کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های در حال رشد است، می‌توانند با کم‌ترین هزینه، از بیش‌ترین امکانات ممکن استفاده کنند.
  • و البته که در این تغییرات تمرکز ابر آروان فقط روی کسب‌وکارهای نوپا نیست و مشتریان سازمانی و کسب‌وکارهای بزرگ نیز با استفاده از بسته‌های حرفه‌ای و سازمانی، کم‌تر از قبل هزینه می‌پردازند و می‌توانند از بسته‌هایی با ویژگی‌های ترافیکی و امکانات نامحدود، به میلیون‌ها کاربر با هزینه‌های اقتصادی سرویس‌دهی کنند.

ابر آروان تلاش می‌کند در مسیر رشد و توسعه‌ی بازار خود، با شیوه‌ی قیمت‌گذاری جدید و بهینه‌سازی بسته‌های محصولی، به کسب‌وکارها کمک کند راحت‌تر و اقتصادی‌تر از قبل از محصولات ابری استفاده کنند.

این تغییرات تا پایان تیر در پنل ابر آروان اعمال می‌شود و مشتریان ابر آروان می‌توانند از مرداد ۱۴۰۰ از مزایای آن بهره‌مند شوند.

.

شبکه توزیع محتوا؛ از ترافیک رایگان تا ۷۰ درصد اقتصادی‌تر شدن

در بین مشتریان داخلی و خارجی، شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) پرمخاطب‌ترین محصول ابر آروان است. این محصول به گزارش w3techs یکی از پراستفاده‌ترین CDNهای دنیا به شمار می‌رود. شبکه‌ توزیع محتوا دسترسی به محتوای آنلاین را از نزدیک‌ترین نقطه‌ی جغرافیایی با بالاترین سرعت و کیفیت فراهم می‌کند.

برای توضیحات بیش‌تر مطلب زیر را بخوانید:

توضیحات تکمیلی درباره قیمت‌گذاری جدید CDN ابر آروان: هزینه‌های کدام مشتریان تا ۷۰ درصد کاهش و کدام مشتریان افزایش می‌یابد؟

محصول CDN ابر آروان با این تغییرات، تا ۷۰درصد اقتصادی‌تر از قبل خواهد بود. ترافیک CDN برای کاربران داخلی رایگان و برای کاربران خارجی از ۱۰۰ تا ۵۰ هزار گیگابایت رایگان می‌شود. بسته‌های پایه و رشد جدید با ۲۰درصد امکانات بیش‌تر نسبت به کلادفلر، تا ۳۰درصد ارزان‌تر از این سرویس‌دهنده‌ی جهانی خواهد بود.

اگرچه این تغییرات ممکن است در کوتاه‌مدت موجب کاهش درآمد ابر آروان از محصول شبکه‌ توزیع محتوا و امنیت ابری شود اما آروان بر این باور است که درآینده، این تصمیم برای رقابت با محصولات خارجی، افزایش سهم بازار و افزایش سطح رضایت مشتریان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

مشتریانی که هم‌چنان علاقه‌مند هستند از حالت Pay-G استفاده کنند، می‌توانند روی پلن رایگان بمانند و مصارف مازاد آن‌ها به‌شکل Pay-as-you-go محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر، امکانات محصول CDN‌ را در ۴ سطح پایه، رشد، حرفه‌ای و سازمانی به تفکیک توضیح داده‌ایم:

تا ۳۰درصد کاهش قیمت در سرویس میزبانی ویدیو

سرویس میزبانی ویدیو ابر آروان به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محتوا اجازه می‌دهد بدون دغدغه‌های زیرساختی محتوای خام ویدیو را به چند کیفیت و فرمت مختلف تبدیل و در یک فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود نگه‌داری و منتشر کنند. این محتوا سازگار با تمام تجهیزات و مرورگرها براساس پهنای باند لحظه‌ای کاربر و با بالاترین کیفیت استریم می‌شود.

برای توضیحات بیش‌تر مطلب زیر را بخوانید:

قیمت‌گذاری پلتفرم میزبانی ویدیو ابر آروان چه تغییراتی کرده است؟

محصول سرویس میزبانی ویدیو ابر آروان به نسبت قبل، تا ۳۰درصد کاهش قیمت خواهد داشت. هم‌چنین این محصول در مقایسه با پلتفرم ویدیو کلادفلر تا ۶۷درصد اقتصادی‌تر عرضه می‌شود.

این تغییرات ۱۰۰٪ سازگار با روش‌های Pay-as-you-go پیشین است. کاربران می‌توانند هم‌چنان از پلن پایه رایگان استفاده کنند و فقط هزینه‌ی مصرف مازاد فضای ذخیره‌سازی و ترافیک را پرداخت کنند. هم‌چنین در این تغییرات Request به شکل نامحدود رایگان خواهد بود. هزینه‌ی جداگانه‌ای بابت لینک امن دریافت نمی‌شود، اما این امکان فقط در پلن‌های رشد و بالاتر در دسترس است.

۵۰درصد استریم بیش‌تر و ترافیک نامحدود با پلتفرم پخش زنده

پلتفرم پخش زنده ابر آروان کمک می‌کند بدون دغدغه‌های زیرساختی، پخش زنده‌ی خود را با کم‌ترین تاخیر و با بالاترین کیفیت به کاربرانی نامحدود در سراسر جهان نشان دهید.

پخش زنده‌ی آروان تا ۳۰درصد ارزان‌تر از نمونه‌های داخلی و خارجی است. ابر آروان ۵۰درصد استریم بیش‌تر و ترافیک نامحدود در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فضای ابری آروان؛ تا ۶۵درصد اقتصادی‌تر از گذشته!

فضای ابری آروان (Cloud Storage) با پشتیبانی از پروتکل S3 و با حذف محدودیت‌های سیستم‌های ذخیره‌سازی سنتی، محصولی مناسب برای نگهداری طیف متنوعی از فایل‌ها، از فایل‌های آرشیوی و نسخه‌های پشتیبان تا فایل‌های پربازدید وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هاست. فایل‌هایی مانند تصاویر درون اپلیکیشن، تصاویر ارسالی کاربران‌ یا اسناد و فایل‌ها حجیم‌ را به‌سادگی و با امنیت بالا می‌توان در فضای ذخیره‌سازی ابری آروان نگهداری کرد.

برای توضیحات بیش‌تر مطلب زیر را بخوانید:

قیمت‌گذاری محصول فضای ابری آروان چه تغییراتی کرده است؟

محصول فضای ذخیره‌سازی ابری آروان به نسبت گذشته، تا ۶۵درصد اقتصادی‌تر شده است و هم‌اکنون تا ۸۰درصد ارزان‌تر از محصولات مشابه خارجی در اختیار شماست.

پشتیبانی تلفنی رایگان برای تمام مشتریان غیر رایگان!

در کنار توسعه‌ی محصولات و امکانات جدید، ابر آروان همواره تلاش می‌کند پشتیبانی و پاسخ‌گویی بهتری را برای مشتریانش فراهم کند. در همین راستا، با گسترش مرکز تماس و واحد پشتیبانی ابر آروان از ابتدای مرداد ۱۴۰۰ امکان برقراری تماس تلفنی در سطوح مختلف برای تمام مشتریان غیررایگان (بسته رشد، حرفه‌ای و سازمانی و مصارف ماهانه بیش از ۱۹۰ هزار تومان در محصولات زیرساخت ابری و سکوی ابری) ابر آروان فراهم می‌شود.

برای توضیحات بیش‌تر مطلب زیر را بخوانید:

آخرین تغییرات پشتیبانی ابر آروان

از این پس مشتریان غیر رایگان بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه یا خرید بسته جداگانه می‌توانند علاوه‌بر امکان استفاده از سیستم‌های مستندات، تیکتینگ، ایمیل و انجمن کاربری، از امکان برقراری تماس و افزایش اولویت پاسخ‌گویی بهره‌مند شوند.

در مدل جدید بسته‌های برنزی و نقره‌ای در بسته رشد ادغام و به‌رایگان در اختیار تمام مشتریان غیررایگان آروان قرار خواهند گرفت. بسته‌های حرفه‌ای و سازمانی، ویژه‌ی شرکت‌های بزرگ که نیازمندی‌های بیش‌تری برای پیشتیبانی دارند، ۶۱درصد اقتصادی‌تر از سرویس‌دهندگان خارجی طراحی شده است.

 

شیوه‌ی‌ قیمت‌گذاری جدید محصولات ابر آروان از اول مرداد ۱۴۰۰ اعمال می‌شود. برای پاسخ به پرسش‌های خود در این باره، می‌توانید به صفحه‌ی تماس با فروش بروید و با تیم توسعه کسب‌وکار آروان در تماس باشید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

41 پاسخ در “تا ۷۰ درصد کاهش هزینه‌ها؛ قیمت‌گذاری جدید محصولات ابر آروان در حمایت از اکوسیستم فناوری کشور”

  • Avatar for مهدی رادمهر
    مهدی رادمهر
    ۱ تیر ۱۴۰۰ در۱۰:۲۷ ب٫ظ

    بلاخره ابر آروان بعد از ۲-۳ سال فهمید نباید باید پاسخگویی و پشتیبانی ساده، اون هزینه های بی دلیل اشتراک پشتیبانی رو بگیره

  • Avatar for علی
    علی
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۵:۳۳ ق٫ظ

    چطوری حساب میکنید میگید ارزون تر شده…. اینکه گرون تر شد…
    Pay as u go
    حذف کردید که این به ضرر ماست و به سود 100درصد شما

    با این شرایط اصلا دیگه سرویس نمیگیرم

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۵۶ ق٫ظ

      علی جان سلام. محصولات آروان هم‌چنان Pay as you go هم ارایه می‌شن. می‌تونید روی پلن رایگان باشید و مصرف مازادتون حساب می‌شه.
      نمونه مصرف‌تون رو اگه بگید، براتون محسابه می‌کنیم که طرح جدید تا چه مقداری اقتصادی‌تر می‌شه.

    • Avatar for مجید
      مجید
      ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۲:۱۲ ب٫ظ

      دقیقا. به شخصه ترجیح میدم پلن رایگان کلود فلیر رو بگیرم تا پلن 3 و نیم میلیونی شما رو…

  • Avatar for سعید
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۰۳ ق٫ظ

    همچنان قیمت ها سرسام آور بوده و کلودفلر رایگانش با سرویس 3/5 میلیونی شما برابر می کند /

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۲ تیر ۱۴۰۰ در۲:۴۴ ب٫ظ

      سعید عزیز سلام. ممنونیم از بازخورد شما. بسته رایگان ابر آروان از بسته رایگان کلادفلر ۲۰ درصد امکانات بیش‌تری ارایه می‌ده. ممنون می‌شیم، امکان مورد نظرتون رو با ما در میون بگذارید تا مورد بررسی قرار بدیم.

  • Avatar for پوریا
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۵۶ ق٫ظ

    محصولات دیگه خوبه ولی سی دی ان که خیلی بدتر شده
    ب نظرم با محدود کردن ترافیک جهانی یعنی خداحافظ ابرآروان – ۱۰۰ گیگ خیلی کمه. گوگل و چند تا ربات بیان سر بزنن ماهانه ۱۰۰ گیگ شده
    اگر Pay-As-You-Go هم برداشته بشه که ظاهرا داره همینطوری میشه و به جای پنل میاد اینم تقریبا با این پنل هایی که من دیدم بدتر شده و گرون تر.

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۲:۱۳ ب٫ظ

      پوریا جان سلام. شیوه‌ی Pay as you go برداشته نمی‌شه و هم‌چنان در تمام محصولات داریم. قبلن ۲۵ گیگ ترافیک ایران رایگان بوده و بیش‌تر از اون، به‌شکل مازاد حساب می‌شده که الان کلن رایگانه.
      قبلن ۲۵ گیگ ترافیک خارجی رایگان بوده و بیش‌تر از اون به شکل مازاد حساب می‌شده که الان ۱۰۰ گیگ رایگانه و بیش‌تر از اون مازاد حساب می‌شه. اگه تمایل دارید، می‌تونید روی پلن رایگان باشید و مصرف مازادتون حساب بشه.

    • Avatar for اقبال
      اقبال
      ۳ تیر ۱۴۰۰ در۹:۲۲ ق٫ظ

      در تیکت ها تا به حال با همکاران اروان زیاد صحبت کرده این
      در مجموع در طی ۱ سال کذشته) از خرداد ماه ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ در مجموع سرویس ویدئو برای بنده، حدود ۱۶۰ ساعت قطعی داشته .
      که البته حدود ۸۰ ساعت آن گویا مشکل همگی نبوده و برای برخی مشتریان بوده است.
      مقداری از آن هم به دلیل اختلال سراسری اروان بوده .
      تشکر

      • Avatar for آرش ترابی
        آرش ترابی
        ۴ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۵ ب٫ظ

        ممنون که باخورد دادید. ایمیل شما رو به تیم صدای مشتری دادیم تا با شما در تماس باشن.

  • Avatar for اقبال
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱:۰۲ ب٫ظ

    متاسفانه مسئله قیمت نیست، کیفیته!
    من به عنوان مدیر محصول یک استارت آپ خدمتتون باید عرض کنم نرخ رضایت مشتریان ما از 92 درصد در اسفند 98 به 60 درصد در اردیبهشت 1400 رسیده که پس از تحقیق تیم پشتیبانی 80 درصد از مشتریان ناراضی، به دلیل اختلال در سرویس ویدئوی سایت ما ، تجربه بدی داشته اند.
    درصورتی که تمام سرویس ویدئوی ما بر روی آروان بوده و آروان تقریبا ماه و هفته ای نبوده که بدون اختلال باشه.

    و شما به عنوان یک حامی از اکوسیستم استارت آپی واقعا بزرگ ترین ضربه رو میتونید به ما بزنید
    من در حالتی که یک استارت آپ کوچک هستم این ماه ترجیح دادم واقعا یک بار برای همیشه از این طمع ارزان بودن آروان دل بکنم و سرور اختصاصی خودم رو تهیه کنم تا بلکه نرخ رضایت از محصول من هم نرخ رضایت از محصولم شود، نه نرخ رضایت از اروان.

    با احترام فراوان نسبت به تیم خوب ابر آروان. امیدوارم در سال های اینده بتونیم از سیستم رو به پایداری نسبی برسونید.

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۲ تیر ۱۴۰۰ در۲:۴۷ ب٫ظ

      اقبال عزیز سلام. از این‌که تجربه‌ی خوبی براتون شکل نگرفته، متاسفیم.
      سرویس ویدیو مشکلی نداشته و چنین موردی از سمت مشتریان گزارش نشده، اما برای بررسی دقیق‌تر، مساله‌ی شما به تیم صدای مشتری انتقال داده شده تا با شما تماس بگیرن و حتمن این موضوع رو با شما بررسی کنیم.

  • Avatar for سعید
    سعید
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۲:۱۲ ب٫ظ

    قیمت و کیفیت هنوزم توجیح استفاده نداره.

  • Avatar for یحیی پور
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۳:۱۶ ب٫ظ

    سلام
    ما الان VOD شما رو استفاده می کنیم
    لینک امن هم داریم

    تو روش جدید پرداخت حداقل باید ماهی ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنیم تا لینک امن داشته باشیم؟ در حالیکه الان یک دهم این هزینه رو ماهانه پرداخت میکنیم.

    این واقعا بده….

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۷ تیر ۱۴۰۰ در۲:۳۸ ب٫ظ

      سلام کاربر عزیز. در روش جدید هم لینک امن داریم. این قسمت از خبر رو به‌روزرسانی کردیم. به‌زودی برای این محصولات آروان از جمله پلتفرم میزبانی ویدیو، مطالبی رو به تفکیک منتشر می‌کنیم و در مورد این تغییرات بیش‌تر توضیح می‌دیم.

  • Avatar for محمد
    محمد
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۴:۰۴ ب٫ظ

    همین دیشب مانیتورینگ ما دو ساعت اختلال و قطعی کامل ثبت کرده از روی 5 لوکیشن داخلی و خارجی، پنل خود آروان هم قطع بود
    واقعا خسته نباشید، واقعا!!!!!

  • Avatar for میلاد
    میلاد
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۸:۰۱ ب٫ظ

    سلام من از سرویس ویدئو شما استفاده میکنم الان هزینه من کمتر از ماهی 50 هزار تومن هست توی روش جدید باید 590 هزار تومن پرداخت کنم! آخه افزایش قیمت هم حدی داره! یه پلن هم برای کسب و کارای کوچیک در نظر میگرفتید

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۴۲ ق٫ظ

      سلام میلاد عزیز. لطفن با تیم توسعه کسب‌وکار آروان در ارتباط باشید تا همکاران ما بررسی کنن و به یه راه‌حل خوب برسیم.

  • Avatar for میلاد
    میلاد
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۸:۰۵ ب٫ظ

    میشه برای سرویس ویدئو همچنان از شیوه قبلی پرداخت استفاده کنیم (Pay-As-You-Go) و لینک امن هم داشته باشیم مثل قبل؟

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۴۱ ق٫ظ

      سلام میلاد عزیز. بله امکان‌پذیره. می‌تونید از بسته پایه استفاده کنید و مصرف مازادتون به شیوه Pay as you go محاسبه بشه.

  • Avatar for مصطفی
    مصطفی
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۸:۳۱ ب٫ظ

    اقا تهش بگید بدی‌هاش چی هست. همش خوبی بود که.

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۴۳ ق٫ظ

      سلام مصطفی جان. در روزهای آینده هر محصول رو به تفکیک توضیح می‌دیم و تفاوت‌ها رو بررسی می‌کنیم.

  • Avatar for وحید
    وحید
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۰:۱۲ ب٫ظ

    سلام. از مطالعه این مطلب منم مث سایر دوستان به این نتیجه رسیدم که فرایند منطقی Pay-As-You-Go حذف شده که در جواب گفته شده مازاد ترافیک کماکان Pay-As-You-Go محاسبه میشه. ولی صرفا بحث ترافیک مطرح نیست. ظاهرا قابلیت های کاربردی دیگه مث بحث های شتابدهی و بهینه سازی تصاویر و قوانین صفحات عملا پلن محور شده و از دسترس کاربرای کوچیک دور شده. آروان عزیز من فک میکنم اغلب کاربرا مدل های صد در صد Pay-As-You-Go رو به مدل های تفکیک کاربر با پلان های متفاوت ترجیح میدن

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۴ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۴ ب٫ظ

      سلام وحید جان. ممنون که بازخورد دادی. در روزهای آینده در مورد هر کدوم از محصولات به تفکیک توضیح می‌دیم که چه تفاوت‌هایی با قبل کرده. هم‌زمان می‌تونید با تیم توسعه کسب‌وکار آروان هم در ارتباط باشید تا ابهام یا پرسشی اگه دارید به اون پاسخ داده بشه.

  • Avatar for محسن علیزاده
    محسن علیزاده
    ۲ تیر ۱۴۰۰ در۱۰:۳۲ ب٫ظ

    سلام وقت بخیر، الان یعنی بهینه سازی تصاویر و شتاب دهی محتوای پویا که در حالا حاضر در پنل رایگان موجوده دیگه رایگان نیست ؟

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۴ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۶ ب٫ظ

      سلام محسن جان. در روزهای آینده برای هر محصول به تفکیک توضیح می‌دیم که با قبل چه تفاوت‌هایی ایجاد شده.

  • Avatar for مهرزاد
    مهرزاد
    ۳ تیر ۱۴۰۰ در۷:۰۱ ق٫ظ

    سلام.
    الان سرویس قبلی برای پخش زنده هنوزم در دسترسه؟ چون در اون قسمت که مصرف مازادی قید نشده بود.

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۷ تیر ۱۴۰۰ در۲:۳۳ ب٫ظ

      سلام مهرزاد عزیز. محصول پخش زنده با بسته‌هایی که اعلام کردیم قابل استفاده هست.

  • Avatar for مهدی روشناسان
    مهدی روشناسان
    ۳ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۰ ق٫ظ

    سلام وقت بخیر
    طرح های جدید بسیار عالی هستند و از شما سپاسگذاریم
    اما درمورد بعضی از انکانات توضیحات سریح و شفاف نیستند به گونه ای که بشه مطلب رو خوب درک کرد .
    یک سوال درمورد تغییر خودکار اندازه تصویر داشتم و درمورد بهینه سازی تصویر که این دو گزینه چی هستند و چه کاربردی دارند ؟
    سوال بعدی در مورد سرویس پخش زنده است که این سرویس دقیقا چه کاربردی دارد و محدودیت پخش روزانه و ماشین زمان چی هستند ؟
    ممنون میشم بصورت شفاف و عامیانه راهنمایی بفرمایید .
    با آرزوی موفقیت سلامتی و خوشبختی شما، همکاران محترمتان و خانواده گرامیتان?

  • Avatar for رضا
    رضا
    ۵ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۲۸ ق٫ظ

    به شخصه اوایل کار مایل بودم از محصول ایرانی و خدمات ابرآروان استافده کنم ولی به قدری همه چیز رو شکل پول میبینند که حتی حرف زدن باهاشون پولی هستش و من که اکثر سرورهام رو از ابر آروان بردم بیرون و از این تصمیم خودم هم راضی هستم چون ابر آروان اهمیتی برای مشتری قائل نیست و تنها چیزی که میبینه و براش مهمه جیب مشتری هستش

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۵ تیر ۱۴۰۰ در۴:۰۱ ب٫ظ

      سلام رضا جان. تلاش کردیم محصولات آروان رو به‌شکلی ارائه بدیم که کاربرها بتونن راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه استفاده کنن. متاسفیم از تجربه‌ای که داشتید و خوشحال می‌شیم مشکل رو برامون ایمیل کنید. امیدواریم در آینده باز هم از محصولات آروان استفاده کنید و رضایت کامل داشته باشید.

    • Avatar for رضا
      رضا
      ۷ تیر ۱۴۰۰ در۵:۱۰ ب٫ظ

      نظر دیگه ای هم در مورد اقتصادی تر بودن کلود فلیر گذاشتم ک مثل بقیه ی کاراتون که ادعای شفافیت دارید !! پاک کردید نظر مو
      ولی چه بخواید چه نه، ریزش کاربر دارید به شدت
      و هر جور حساب کنید دیگه با این روش اصلا به صرفه نیست ابرآروان

  • Avatar for رضا
    رضا
    ۶ تیر ۱۴۰۰ در۱۲:۰۱ ب٫ظ

    چجوری ارزون تر شده دقیقا؟من هزینه م ده برابر میشه با این پلن جدید قیمت گذاری
    و ترجیح میدم استفاده نکنم با این نوع قیمت گذاری
    مطمئن باشید خیلی ها دیگه از ابرآروان استفاده نمیکنن
    متاسفم که با کیفیت پایین و اختلالاتی که وجود داره قراره مبلغ بالایی رو از کاربر بگیرید

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۷ تیر ۱۴۰۰ در۲:۲۹ ب٫ظ

      سلام رضا جان. لطفن تیکت بزنید تا همکاران ما براتون محاسبه کنن و بگن چطوری هزینه کم‌تر می‌شه.

  • Avatar for بابک حمیدپور
    ۶ تیر ۱۴۰۰ در۴:۱۶ ب٫ظ

    دوستان تیترتون نشون میده ارزون میشه اما محتواتون نشون میده که گرون تر شده 😐 دست نزدید بهتره بخدا…

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۷ تیر ۱۴۰۰ در۲:۱۳ ب٫ظ

      بابک عزیز سلام. برای هر محصول به تفکیک مطالبی منتشر می‌کنیم و با مثال توضیح می‌دیم که چرا ارزون‌تر شده.

  • Avatar for یحیی پور
    یحیی پور
    ۹ تیر ۱۴۰۰ در۱۱:۰۱ ق٫ظ

    سلام، من صاحب یک کسب و کار نوپا هستم و مطمئنا قیمت اهمیت زیادی برام داره، که کاهش قیمت ها همچنان در حاله ای از ابهامه. بهتر بود بجای اینکه در پاسخ همه دوستان بگید مطلبی رو به تفکیک هر محصول منتشر می کنیم، قبلش منتشر می کردید. مطمئن هستم خیلی ها مثل من سر موندن در آروان و مهاجرت به سایر سرویس دهنده ها مردد هستن، اما مهم تر از قیمت کارایی محصولات هست. روی پلان پایه cdn فقط 3 قانون صفحه گذاشتید؟ اصلا این کار نه منطقی هست و نه شدنی. وقتی من قانون صفحه کافی برای اجرای درست سایتم دیگه ترافیک نامحدود داخل و افزایش ترافیک خارج بی معنی میشه برام.
    آروان عزیز سیاست گذاری پلان های شما به نظر مشکلات کاربردی داره، قبل از اجرایی کردنش بهتره تجدید نظر کنید …

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در۲:۰۸ ب٫ظ

      سلام آقای یحیی‌پور عزیز
      ممنون از بازخوردی که دادید. ما در متن خبر اشاره کردیم که این بسته‌ها از اول مرداد اجرایی می‌شن و تو همین فاصله، حتمن نظرات و بازخوردهای شما کمک‌کننده‌ست.
      در بسته پایه شما می‌تونید از ۵ قانون صفحات استفاده کنید و این در جدول مربوط به CDN به‌روزرسانی شد. هر تعدادی از اون بیش‌تر رو هم می‌تونید به روش Pay-As-You-go پرداخت کنید و انتخاب شیوه پرداخت با خودتونه.
      همکاران ما در تیم فروش می‌تونن به شما دقیق‌تر مشاوره بدن تا به‌صرفه‌ترین شیوه قیمت‌گذاری را به تناسب مصرف‌تون انتخاب کنید.

  • Avatar for آرمین
    آرمین
    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در۲:۵۲ ب٫ظ

    سلام وقتتون بخیر
    ما می‌خواستیم یک سری ویدیو به اشتراک بگذاریم که بعد بتونیم لینک دانلودش رو برای افرادی بفرستیم. و نمی‌خوایم که مثل آپارات ویدیوهامون درد دسترس همه باشه. البته میخوایم که هنرجوهامون بتونن دانلود کنن. کل فضایی که نیاز داریم توی سال 20-30 گیگه. خواستم بدونم باید چه سرویسی بخریم و ماهانه باید چقدر هزینه کنیم و آیا اگر کسی سرویس یکساله بخره براش ارزونتر تموم میشه یا نه؟

    • Avatar for آرش ترابی
      آرش ترابی
      ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ در۱۱:۱۹ ق٫ظ

      سلام آرمین جان. سرویس ویدویی ما کاملن ایزوله هست و کسی دسترسی نداره به جز خودتون. ما به شما URL می‌دیم و می‌تونید اون رو در اختیار هنرجوهاتون قرار بدید.

  • Avatar for محمد
    محمد
    ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در۱:۱۷ ب٫ظ

    سلام
    من از توزیع بار و کلاستر استفاده میکردم
    حدودا ماهانه 400 هزار تومان میشد
    الان باید بسته 3 میلیون و نیم ماهانه رو خریداری کنم؟
    میشه بگید چطوری ارزون شده؟