آروان‌کلاد

روز شنبه ۵ اسفند، ابر آروان از نسل جدید خدمات ابری خودش رونمایی می‌کند و نسخه جدید خدماتش را معرفی می‌کند.

در این برنامه که با عنوان «سوار ابرها» روز شنبه در سالن تئاتر شهرزاد در خیابان نوفل لوشاتو پلاک ۷۴ برگزار می‌شود، ابر آروان از نسل جدید خدمات ابری‌اش رونمایی می‌کند که این بار در حوزه IaaS یا زیرساخت به عنوان خدمت است. زیرساخت ابری آروان امکان پردازش ابری (Cloud Computing)، ذخیره‌سازی ابری (Cloud Storage)، و ذخیره‌سازی حجمی را فراهم خواهد کرد. خدماتی سریع و آنی که جای خالی آن در فضای اینترنت امروز ایران حس می‌شد.

همین‌طور بهبودها و تغییراتی در خدمات کنونی ابر آروان انجام گرفته که به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت، مثل سرویس جدید تبلیغات ویدیویی، و شکل محاسبه هزینه و پلن‌های استفاده از خدمات که زیر و رو خواهد شد.

برنامه رونمایی

برنامه با خوش‌آمدگویی و پذیرایی اولیه از مهمانان از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر شروع می‌شود و برنامه اصلی «سوار ابرها» ساعت شش بعدازظهر در سالن بلک‌باکس شهرزاد آغاز خواهد شد. بعد از پایان رویداد سوار ابرها هم باز در لابی تماشاخانه شهرزاد به پذیرایی از شما مهمانان عزیز می‌پردازیم و با شما گفتگو می‌کنیم.

از همه شما همراهان ابر آروان دعوت می‌کنیم در رونمایی «سوار ابرها» مهمان ما باشید. برای حضور در این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:

https://evand.com/events/سوار-ابرها-رونمایی-از-نسل-جدید-خدمات-ابر-آروان-96

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *