آروان‌کلاد

محصول فضای ابری آروان (Object Storage)، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا با تعریف دامنه‌ی اختصاصی فایل‌های خود را دردسترس کاربران‌شان قرار دهند.

فایل‌های مشتریان در فضای ابری آروان به‌شکل پیش‌فرض با نشانی آروان در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. با اضافه شدن این امکان جدید، مشتریانی که فایل‌های خود را در فضای نامحدود ابری آروان نگه‌داری می‌کنند می‌توانند با نشانی مورد نظر خود این فایل‌ها را دردسترس مخاطبان خود قرار دهند.
فضای ابری آروان به‌شکل پیش‌‌فرض از شبکه توزیع محتوا ابر آروان استفاده می‌کند و به‌ازای ایجاد هر صندوقچه یک زیردامنه از دامنه‌ی اصلی (s3.{region}.arvanstorage.ir) در CDN ابر آروان تعریف می‌شود.

هنگامی‌که برای یک صندوقچه دامنه‌ی اختصاصی تعریف می‌شود، به‌کمک DNS درخواست کاربر را بررسی و رکورد (ANAME و CNAME) مربوط به درخواست به شبکه توزیع محتوا برگردانده می‌شود. پس از تغییر هاست‌هدر از دامنه‌ی شخصی به دامنه‌ی صندوقچه، درخواست برای فضای ابری ارسال می‌شود.‌

باوجود این‌که امکان تغییر هاست‌هدر در شبکه‌ توزیع محتوا ابر آروان در بسته‌های غیر رایگان ارایه می‌شود، استفاده از این امکان برای تعریف دامنه‌ی اختصاصی در فضای ابری آروان رایگان است.

برای آگاهی بیش‌تر صفحه‌ی راهنمای تعریف دامنه‌ی اختصاصی در فضای ابری آروان را مطالعه کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *