آروان‌کلاد

امکان بارگذاری هم‌زمان چند فایل یا بارگذاری محتویات یک پوشه به‌منظور تسهیل کار کاربران، به محصول فضای ابری آروان (Object Storage) اضافه شد.

پیش از اضافه شدن این امکان، کاربران برای بارگذاری فایل‌های خود باید با صرف زمان و انرژی بسیار، یک‌به‌یک فایل‌ها را انتخاب و در فضای ابری آروان بارگذاری می‌کردند.

از این پس، برای بارگذاری آسان‌تر فایل‌ها در فضای ابری آروان می‌توان چند فایل را انتخاب و به‌شکل هم‌زمان بارگذاری کرد. هم‌چنین این امکان وجود دارد که کاربر با انتخاب یک پوشه تمام محتویات آن را در فضای ابری آروان بارگذاری کند.

به‌دنبال این تغییر، نوار پیش‌رفت بارگذاری فایل (Progress Bar) در محصول فضای ابری آروان هم تغییر کرده است. پیش از این، نوار پیش‌رفت بارگذاری فایل بین مقادیر ۰ تا  ۱ کامل می‌شد. حالا برای نمونه اگر کاربر ۶ فایل را به‌شکل هم‌زمان بارگذاری کند، مقدار کامل شدن بارگذاری فایل‌ها بین مقادیر ۰ تا ۶ در نوار پیش‌رفت بارگذاری نمایش داده می‌شود.

هم‌چنین مانند قبل که کاربران می‌توانستند فایل‌های خود را به‌جای انتخاب و بارگذاری، یک‌به‌یک به داخل پنل محصول فضای ابری آروان بکشند (Drag)، این امکان برای بارگذاری چند فایل یا پوشه هم فراهم شده است.

برای آشنایی بیش‌تر، صفحه‌ی محصول فضای ابری آروان را مطالعه کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *