آروان‌کلاد

ناخدای اجرایی ابر آروان در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22)، از انطباق کامل ابر آروان با قوانین حفاظت اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا (GDPR) و ورود ابر آروان به بازار آمریکای شمالی و اروپا خبر داد.

به‌گفته‌ی پویا پیرحسینلو، ابر آروان در سال‌های گذشته با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه موفق به ارایه‌ی خدمات به ده‌ها کشور جهان شده است.

پیرحسینلو سازگاری با قوانین کشورهای مختلف و قوانین بین‌المللی را از چالش‌های ارایه‌ی خدمات جهانی دانست و گفت: «کسب‌وکارهای جهانی همواره تلاش می‌کنند با رعایت قوانین و پروتکل‌های جهانی در نقطه‌ی بهینه‌ی محرمانگی اطلاعات و امنیت قرار بگیرند. آروان همگام با بزرگ‌ترین اپراتورهای ابری جهان و به عنوان اولین سرویس‌دهنده‌ی ابری در ایران از زمستان ۹۹ شروع به انتشار گزارش شفافیت کرد. در گزارش‌های شفافیت که به‌شکل فصلی منتشر می‌شود اعلام می‌کنیم چه اطلاعاتی، در چه‌ شرایطی و براساس چه درخواستی در اختیار کدام نهادهای قانونی و بین‌المللی قرار می‌گیرد و با چه درخواست‌هایی مخالفت می‌شود.»

پیرحسینلو از انطباق ابر آروان با ساختارها و قوانین GDPR، قوانین حفاظت اطلاعات اتحادیه‌ی اروپا، در راستای رعایت حریم خصوصی خبر داد و گفت‌: «ابر آروان این قوانین را نه تنها برای شهروندان اروپایی، که برای تمام مشترکین خود اعمال می‌کند. »

شروع خدمات‌دهی ابر آروان به اروپا و آمریکا‌ی شمالی

پیرحسینلو هم‌چنین از اضافه شدن اروپا و آمریکای شمالی به کشورهای تحت پوشش خدمات ابر آروان خبر داد و گفت:‌ «ابر آروان با داشتن ده‌ها پاپ‌سایت در نقاط مختلف جهان، وب‌سایتی به ۸ زبان مختلف و سازگاری با قوانین بین‌المللی در تمام نقاط دنیا به فعالیت جهانی خود ادامه می‌دهد. آروان با ۵ محصول اصلی و بیش از ۱۰۰ فیچر محصولی مرتبط یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر کسب‌وکار است.»

ناخدای اجرایی ابر آروان در ادامه درباره‌ی محصولات ابر آروان توضیح داد: «محصول فضای ابری آروان یکی از اقتصادی‌ترین محصولات جهان در این بخش است. آروان ۳۰ درصد از دیجیتال اوشن و ۷۹ درصد از  aws‌ارزان‌تر است. در آینده امکان فوق‌العاده هیجان‌انگیز Multi Site Replication که پروایدرهای بسیار محدودی آن را ارایه می‌کنند به این محصول اضافه  خواهد شد. پلتفرم ویدیوی ابر آروان شامل ۵ محصول اصلی استریم و تصویر است. این پلتفرم حداقل ۸۰ درصد از Cloudflare و ۹۰ درصد از Kaltura ارزان‌تر است. به‌علاوه محصول کانتینر ابری آروان با بیش از ۷ امکان جدید یکی از کامل‌ترین کانتینرهای ابری دنیاست. کانتینر ابری آروان با ۴۰ درصد امکانات بیش‌تر از هیروکو کم‌تر از نصف آن قیمت‌گذاری شده است.»

پیرحسینلو بابیان اینکه در دو سال گذشته تعداد زیادی دیتاسنتر جدید و امکانات فوق‌العاده جذاب به محصول سرور ابری آروان (Cloud server)، اضافه شده است، گفت‌: «به دلیل حضور گسترده غو‌ل‌های ابری جهان در این بخش، هنوز با بهترین‌ها فاصله داریم، اما محصول سرور ابری آروان از نظر تنوع سخت‌افزاری، امکانات گسترده و متنوع و البته پایداری بهترین انتخاب برای تمام کسب‌وکارهای ایرانی و بسیاری از کسب‌وکارهای جهانی است.»

هم‌بنیان‌گذار ابر آروان سخنان خود را با موضوع شبکه ‌توزیع محتوا ابر آروان (CDN)، ادامه داد:‌ «با افتخار باید بگویم آروان در بیش‌تر شاخص‌ها جزو ده CDN برتر دنیاست؛ هشتمین CDN بزرگ دنیا، جزو سه CDN های‌تک دنیا و بالاخره اقتصادی‌ترین CDN دنیا با ترافیک رایگان در تمام نقاط جهان. محصولی که بهترین انتخاب برای هر کسب‌وکاری در تمام نقاط جهان است. شبکه توزیع محتوا ابر آروان (CDN)، در بسته‌های رایگان و رشد نسبت به کلادفلر، با ۳۰ درصد هزینه کم‌تر، ۳۰ درصد latency کم‌تر  و ۳۰ درصد امکانات بیش‌تر به مشتریان ارایه می‌شود.»

«ابر آروان بیش از پیش، یک زیرساخت یکپارچه و قابل اعتماد، برای کسب‌وکارهاست؛ از استارتاپ‌های کوچک تا Large Scale Enterpriseها.»

سخنرانی پویا پیرحسینلو در پنجمین رویداد سوار ابرها (RTC 22) را در ویدیو زیر تماشا کنید:

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *