کانتینر ابری

ابر آروان برای حمایت از استارت‌آپ‌های نوپا به محصول کانتینر ابری بسته‌ی رایگان اضافه کرد.

ابر آروان همواره تلاش می کند با تعریف بسته‌‌‌های رایگان امکان استفاده از محصولات مختلف خود را بدون پرداخت هزینه برای استارت‌آپ‌های نوپا و کسب‌وکارهای خُرد فراهم کند.

بسته‌ی رایگان کانتینر ابری آروان با ۰/۵ هسته منابع پردازشی (CPU)، ۰/۵ گیگ حافظه‌ی تصادفی (RAM)  و ۰/۵ گیگ فضای ذخیره‌سازی موقت (Ephemeral Storage)، امکان Registry  خصوصی و منطبق با مانیفست کوبرنتیز، منابع اولیه و رایگانی را در اختیار کاربران می‌گذارد تا به آسانی یک کانتینر یا دیتابیس راه‌اندازی کنند و برای عرضه‌ی محصول‌ خود به بازار، آماده شوند.

کانتنینر ابری آروان کامل‌ترین و کاربردی‌ترین سکوی ابری (PaaS) ایرانی است که به کاربران کمک می‌کند بدون دغدغه‌ی آماده‌سازی زیرساخت، نیروی فنی متخصص و صرف زمان بسیار، به‌راحتی و به‌سرعت ایده‌های نرم‌افزاری خود را توسعه دهند و آن‌ها را به محصول تبدیل کنند.

بسته‌ی رایگان کانتینر ابری برای کاربرانی که نیاز به تست و راه‌اندازی یک دیتابیس کوچک یا کانتینر دارند طراحی شده و مناسب نیاز کاربرانی است که برای پروژه‌های دانش‌جویی یا آزمایش و استقرار یک اپلیکیشن، بات یا دیتابیس کوچک، می‌خواهند بدون پرداخت هزینه از سرویس کانتینر ابری استفاده کنند.

کاربرانی که مشتری محصول کانتینر ابری آروان هستند و به منابع بیش تری نیاز دارند، می‌توانند هم‌چون گذشته به شیوه‌ی Pay-As-You-Go از منابع و امکانات سکوی ابری آروان به اندازه‌ی نیاز خود استفاده کنند و متناسب با منابع مصرفی، هزینه بپردازند. هم‌چنین اگر حساب این کاربران منفی نباشد، می‌توانند تا سقف تعیین شده، از بسته‌ی پایه‌ی سکوی ابری آروان هم به شکل رایگان استفاده کنند.

برای آگاهی بیش‌تر، صفحه‌ی قیمت کانتینر ابری آروان را مطالعه کنید.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 پاسخ در “امکان استفاده رایگان از محصول کانتینر ابری آروان فراهم شد”

  • Avatar for سعید
    ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در۷:۴۸ ب٫ظ

    دمتون گرم

  • Avatar for سپهر
    سپهر
    ۵ آذر ۱۴۰۰ در۱۱:۱۸ ب٫ظ

    خیلی هم عالی ولی گرفتن آی پی خودش ماهانه ۴۵ تومن خرج داره کاش اونو هم برای این طرح رایگان کنید عالی میشه برای پروژه های دانشجویی و تست