آروان‌کلاد

شرکت دانش بنیان ابرآروان با محوریت ارائه اولین شبکه توزیع محتوای عمومی (CDN) ،شتاب دهنده وب و سامانه امنیت ابری ایرانی اسپانسر جشنواره وب و موبایل امسال شده است.

شرکت کنندگان در جشنواره وب و موبایل در گروه‌های مختلف وبسایت‌ها ونرم‌افزارهای موبایل به رقابت می پردازند. از این رو این جشنواره نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته است.

ابر آروان سرویس دهی به بسیاری از پربازدید ترین و شناخته شده ترین وبسایت های ایرانی ، پخش زنده مهمترین رویدادهای ملی و ارائه بسیاری دیگر از خدمات امنیتی به سامانه های دولتی و بانکی را بر عهده داشته است . همچنین پخش زنده جشنواره وب و موبایل توسط سرویس پلتفرم ابر آروان در نقاط مختلف توزیع و با چندین کیفیت مختلف ارائه میگردد.

این جشنواره که از بیست و ششم مهر آغاز شد به مدت ۱۲۰ روز ادامه خواهد داشت که در ۶۰ روز اول سایت ها و اپلیکیشن ها فرصت دارند در جشنواره شرکت کنند تا پس از بررسی توسط کمیته ثبت آثار وارد بخش داوری شوند. در این دوره فرآیند بررسی و داوری سایت ها نیز ۶۰ روز به طول خواهد انجامید. در پایان در هر گروه یک برنده به انتخاب داوران و یک برنده به انتخاب مردم معرفی می شوند.

برگزار کنندگان جشنواره با توجه به تغییرات بزرگی که در بخش داوری وبسایت ها و اپلیکیشن ها ایجاد شده دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران را از نظر کیفی و کمی بهترین دوره جشنواره میدانند. که حاصل بررسی کارشناسی دقیق تمام پیشنهاد ها و انتقاداتی است که در طول سال های گذشته به فرایند داوری جشنواره وارد بوده است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *