آروان‌کلاد

محصول سرور ابری ابر آروان (Cloud Server) با ایجاد بسته‌های Sandbox، نمونه‌ی رایگان و ارزان قیمت ابرک‌های خود را در اختیار کاربران قرار داده است.

کاربران به‌کمک این ابرک‌ها می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کم برای استفاده‌های غیر عملیاتی، محیط‌های تست ایجاد کنند. به‌علاوه در این دسته‌بندی یک بسته‌ی کاملن رایگان وجود دارد که به کاربران امکان می‌دهد بدون پرداخت هزینه ابرک‌های آروان را تست کنند.

در مراحل مختلف فرآیند توسعه نرم‌افزار می‌توان از محیط‌های Sandbox استفاده کرد. استفاده از ابرک‌های سندباکسی برای اهداف توسعه و آزمایش اعتبارسنجی نرم‌افزار پیش از انتشار، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

در فرآیند توسعه‌ی یکی نرم‌افزار ضروری است درستی عملکرد کد آزمایش و تایید شود. با محیط VPS  رایگان ابر آروان، می‌توانید این آزمایش‌ها را  به‌شکل مجزا اجرا و آن‌ها را در مقیاس بزرگ اجرا کنید. هم‌چنین پس از تایید اعتبار این آزمایش‌ها، می‌توانید به آسانی محیط‌های sandbox را حذف کنید.

از ابرک‌های سندباکسی می‌توان در محیط‌های عملیاتی، برای سرویس‌هایی که حساسیت کم‌تری دارند، مانند پرتال‌های اطلاع‌رسانی، هم استفاده کرد.

به‌علاوه آموزشگاه‌هایی که برای کلاس‌های آموزشی خود به محیط تست شبیه‌سازی شده نیاز دارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی بالا، از این نوع VPS ابر آروان استفاده کنند.

با توجه به این‌که ابرک‌ها‌ی سندباکسی برای استفاده از محیط‌های تست توسعه پیدا کرده است، این ابرک‌ها در مقایسه با سایر ابرک‌های ابر آروان دارای محدودیت‌هایی در موارد زیر هستند:

  • دیسک HDD
  • سرعت پورت محدود
  • نداشتت SLA

 

نحوه‌ی استفاده از بسته‌های Sandbox در محصول سرور ابری آروان

برای ساخت ابرک‌های سندباکسی، کافی است پس از ورود به پنل محصول سرور ابری آروان، وارد فرآیند «ساخت ابرک جدید» شوید و دیتاسنتر شهریار را انتخاب کنید.

پس از انتخاب سیستم‌عامل مورد نظر خود، در بخش «انتخاب اندازه‌ی ابرک»، روی دکمه‌ی «Sandbox» کلیک کنید. در صفحه‌‌ی باز شده، براساس میزان نیاز خود می‌توانید بسته‌ی رایگان یا ۴ بسته‌ی ارزان قیمت دیگر را انتخاب کنید.

 

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *