سایفرسوییت آروان‌کلاد

بازطراحی فرآیند ساخت اپلیکیشن برمبنای پرسونای کاربران، توسعه‌ی اپلیکیشن با محصول کانتیتر ابری آروان (Cloud Container) را آسان‌تر کرده است. هم‌چنین قیمت‌گذاری ساعتی، روزانه و هفتگی‌ به مرحله‌ی صورت‌حساب فرآیند ساخت اپلیکیشن اضافه شده است.

کاربران هنگام شروع فرآیند ساخت اپلیکیشن، ابتدا براساس نیاز خود یکی از راهکارهای ارایه شده را انتخاب می‌کنند:

  • ایمیج کانتینر، برای افرادی که داکر کار می‌کنند
  • گیت، برای افرادی که پروژه‌ در مخازن گیت دارند
  • درج مانفیست، برای افرادی که متخصص دواپس هستند

بنابراین کاربران براساس نیاز خود وارد سه مسیر متفاوت برای ساخت اپلیکیشن می‌شوند.

براساس انتخاب هر راهکار دو گزینه‌ی پیش روی کاربران قرار می‌گیرد؛ ساخت اپلیکیشن با استفاده از نمونه‌های آماده یا به‌شکل شخصی‌سازی شده.

کاربران می‌توانند از روش‌های پیشنهادی مانند مانفیست‌ها، کدها و ایمیج کانتینرهای آماده برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های خود الهام بگیرند به‌شکل شخصی‌سازی شده اپلیکیشن خود را بسازند.

هم‌چنین این امکان برای کاربران وجود دارد تا با استفاده از این روش‌های پیشنهادی تنها با تعیین نام، گذرواژه و میزان منابع، روی دکمه‌ی «ایجاد» کلیک و حدود ۳۰ ثانیه‌ بعد اپلیکیشن خود را دریافت کنند.

 

قیمت‌گذاری ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه

تغییر دیگر در فرآیند ساخت اپلیکیشن ارایه‌ی قیمت‌ها به‌شکل ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه در مرحله‌ی صورت‌حساب است.

پیش‌تر کاربران در آخرین مرحله از ساخت اپلیکیشن، هزینه‌ی ساخت اپلیکیشن خود را به‌شکل ماهانه مشاهده می‌کردند. قیمت‌گذاری ساعتی، روزانه و هفتگی به کاربرانی که برای تست راهکارهای خود از کانتینر ابری آروان استفاده می‌کنند، کمک می‌کند.

به‌بیان دیگر کاربران با این تغییر با هزینه‌ی بسیار پایین می‌توانند راهکارهای خود را پیش از استقرار دایم در زیرساخت ابر آروان تست کنند.

به‌علاوه در این مرحله از فرآیند ساخت اپلیکیشن امکان دانلود و پرینت صورت‌حساب هم فراهم شده است.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *